contaminació permanent

volem energía neta

 

  portada

  manifest

  participació

  accions legals

  documentació

  publicacions

NoTòxicMenorca   necessita de la participació de tothom per defensar el nostra dret a la Salut.

Pots participar de moltes maneres, ja sigui formant part del grup impulsor, participant en les accions puntuals que es promouen, o bé fent-nos arribar la teva proposta, idea, suggeriment per a divulgar el coneixement que cada vegada més haurem d’adquirir per a ser conscients de la importància de no admetre la Contaminació Ambiental com una conseqüència de necessària per al desenvolupament.
Hi ha solucions i cal posar-les a disposició de tothom.

Si ets dibuixant, fuster o paleta, metge o psicòleg, forner o taxista, perruquera o mestressa de casa, tu pots ser una part valuosa d’aquest projecte.

Per a participar activament cal que omplis aquest Formulari.

Gràcies

 

Formulari de Participació

12 + 8 =

val a saber

L’Aire Tòxic

les males pràctiques en contra de la ciutadania.

pel clima a Menorca

NoTòxicMenorca ha participat activament en la Plataforma Pel Clima i en la Manifestació del dia 27 de Setembre, on unes 2500 persones ens reuníem per a demanar una actuació immediata per part de les Autoritats i també de la Ciutadania, envers el canvi climàtic. Ara,...

La Lógica criminal de las Grandes Empresas

LA LÓGICA CRIMINAL DE LAS GRANDES EMPRESAS   Enrique Dussel, pensador contemporáneo, fundador de la filosofía de la liberación, especializado en ética y política, revisa los conceptos de "valores" y "principios" hasta llegar a una conclusión elemental: Para la...

Contaminación y Cancer

Maó es uno de los municipios del Estado, mas expuestos a la contaminación por sustancias Cancerígenas. El trabajo, elaborado por cinco investigadores del Centro Nacional de Epidemiología, en Madrid, nos dice que estos son los rangos de contaminación Industrial y el...

CENTRAL ELECTRICA DE MAÓ

segueixen contaminant

CONSUM ANUAL ESTIMAT A LA CENTRAL DE MAÓ

dades publicades en el BOIB 24/05/2014

 

CONSUM ANUAL ESTIMAT A LA CENTRAL DE MAÓ

GASOIL: 55 MILIONS DE LITRES
(55.000 metres cúbics)

CONSUM ANUAL ESTIMAT A LA CENTRAL DE MAÓ

FUEL:  55 MILIONS DE KILOS
(55.000 tones mètriques)

CONSUM ANUAL ESTIMAT A LA CENTRAL DE MAÓ

NAFTAS: 1.500 KILOS
ÀCID SULFÚRIC: 456 KILOS

CONSUM ANUAL ESTIMAT A LA CENTRAL DE MAÓ

OLI LUBRICANT: 
382.000 KILOS

SOBRE NOSALTRES I ELS NOSTRES FILLS

CONTAMINACIÓ
CADA MINUT

para conocer

emergencia climática

España ya está oficialmente en “estado de emergencia climática”

El Congreso aprueba la declaración de estado de emergencia climática. El movimiento por el clima, que venía reclamando la medida, se muestra escéptico y reclama que la iniciativa no se quede en una mera declaración institucional, sino que suponga un giro drástico en las política energética, industrial y de transporte para una disminución real y radical de las emisiones de gases de efecto invernadero.

Texto Vacio

“Una declaración de emergencia climática vacía no es ninguna garantía de que se vayan a implementar unas políticas de urgencia frente a esta emergencia climática”, señala a El Salto la responsable de la Campaña de Energía y Cambio Climático de Greenpeace, Tatiana Nuño. “La situación política no invita para nada a que se aprueben las políticas que necesitamos para abordar esta emergencia climática, con lo que no solo se aprueba tarde, sino que es una declaración vacía”.

Clamor

300 organizaciones a nivel estatal, se han sumando a la convocatoria Huelga Mundial por el Clima del 27 de septiembre —enmarcada en la Movilización Global por el Clima que se desarrollará entre el 20 y el 27 de septiembre—  Las decenas de organizaciones convocantes exigen que, tras la declaración, “se tomen las medidas concretas necesarias para reducir rápidamente a cero neto las emisiones de gases de efecto invernadero, en línea con lo establecido por la ciencia y bajo criterios de justicia climática”.

 

signar adhesió